Politica de retur
Dacă produsele comandate nu ți se potrivesc sau nu sunt conform așteptărilor tale, nu este nicio problemă pentru că, la Laura Olteanu Design SRL, le poți returna în termen de 14 zile calendaristice.
TOATE cererile de schimb/ retur se completează AICI (nu se iau în considerare cererile făcute pe alte mijloace de comunicare: Facebook, Instagram sau telefonic).
Retururile trimise cu contravaloarea comenzii ramburs nu vor fi acceptate!
Nu uita! Doar produsele cu etichetele originale si fara semne de utilizare pot fi returnate.
Cum pot să returnez un produs?
1. Simplu. Accesează secțiunea “FORMULAR RETUR” din contul tău de client lauraolteanu.ro. Aici vei regăsi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat și care pot fi returnate conform condițiilor de retur.
2. Selectează comanda, apoi produsele și motivul returului. Menționează contul bancar în care să îți restituim contravaloarea acestuia.
3. Ambaleaza produsul si trimite-l cu orice firma de curierat (exclus Posta Romana), costul de transport va fi in sarcina ta.
Adresa de returnare: Laura Olteanu Design SRL/ tel.0730036000
Str. Hagiului nr.6,
Sector 2, Bucuresti
4. Din momentul procesării returului, banii îți vor fi returnați în contul specificat în maxim 5 zile lucrătoare.
Cum pot returna dacă nu am cont pe lauraolteanu.ro ?
La fel de simplu, poți completa formularul de retur :
- numele persoanei care a efectuat comanda;
- numele și contul bancar (IBAN) în care dorești să fie restituită contravaloarea produsului;
- numărul de telefon de pe care s-a efectuat comanda;
- motivul returnării;
- numele sau codul produsului/produselor returnate.
- trimite-ne acest formular pe mail
- ambaleaza produsul si trimite-l cu orice firma de curierat (exclus Posta Romana), costul de transport va fi in sarcina ta.
Adresa de returnare: Laura Olteanu Design SRL/ tel.0730036000
Str. Hagiului nr.6,
Sector 2, Bucuresti
Cât timp am la dispoziție să înapoiez un produs?
Termenul maxim în care pot fi returnate produsele este de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform OG34/2014.
De ce poate fi refuzat returul?
Nu este nimic complicat, dar trebuie să ai în vedere câteva lucruri înainte să returnezi un produs. Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervăm dreptul să refuzăm orice produs returnat care nu poate fi revândut ca nou, întrucât acesta poate pune în pericol sănătatea cumpărătorilor.
Conform Ordonantei 34/2014, art.16, lit.e), costumele de baie sunt articole care nu se pot returna/schimba, din motive de igiena!
Așadar, returul îți poate fi refuzat dacă:
- produsul nu este în aceeași stare în care a fost livrat: prezintă semne de purtare, este deteriorat, nu are eticheta intactă;
- eticheta de compoziție sau sigiliul de securitate a fost îndepărtat;
- în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat.
Dacă nu sunt îndeplinite condițiile de mai sus, vom refuza returul și îți vom trimite coletul înapoi cu plata expediției la destinatar.
Facem tot posibilul să-ți oferim cele mai bune produse și servicii, dar știm că uneori lucrurile nu decurg conform planului. Dacă întâmpini orice problemă legată de returnarea produselor, contactează-ne la tel.0730.036.000 și vom găsi o soluție. Pentru noi, mulțumirea ta este cea mai importantă.